Article details
Apa minerală afectează dinții mai puțin decât sucul? Ce au descoperit cercetătorii
Actualitate
RO
08 Aug 2026, 22:39
Source: Libertatea
Apa minerală carbogazoasă neîndulcită are un impact mai redus asupra acidității orale decât sucurile îndulcite cu zahăr. Aceasta este concluzia unui studiu prezentat la NUTRITION 2026, reuniunea anuală a Societății Americane pentru Nutriție, desfășurată între 25 și 28 iulie în Na...
Published 5 days ago - updated 5 days ago